First interview, second family

Jag har nu precis pratat med mamman i den andra familjen på skype. Hon var jätte trevlig och samtalet flöt på som en vanlig konversation. Hon började nästan direkt att fråga hur jag var som person och vad jag gillade (sport, mat, etc). Jag hade fått läsa igenom 2 långa brev innan vi pratade så jag viste ganska mycket om familjen innan vi pratade. Så när hon frågade om jag hade några frågor så ställde jag 2 stycken bara, för jag hade redan fått reda på det andra innan. Jag ska prata med barnen och deras nuvarande au pair (som är svensk) på onsdag 5pm svensk tid.
Familjen bor i delstaten Kalifornien, med allt inom räckhåll. 15-20 till Disneyland, Knotts Berry Farm, 30 min till beachen.
Familjen består av:
Mamma, Pappa och 2 tvillingpar på 5 och 7 år.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0