Veckan som gått

I måndags var jag på Liseberg igen med Felicia, och kan säga att vi var inte ensamma där... Vi fick står i kö i ca 45 min innan vi ens kom in innanför portarna. Väl där inne hann vi inte åka speciellt mycket pga köer, men kul hade vi iaf. När vi skulle hem så var tågen inställda... så vi fick åka buss från stationen i Gbg till Lerum -- pendeltåg från Lerum till Alingsås -- tåg från Aingsås och hem. Det tog ca 40 min extra... Mobilen laddade ur på vägen hem så när jag var hemma så kunde jag inte ställa klockan till dagen efter så självklart försov jag mig... Men som tur va var det bara planering inför simskolan den dagen. 
 
 
Tisdagen började som sagt inte särskillt bra men den slutade bra. Jag, Felicia, Ian och Albin åkte och såg på The Wolverine och sedan blev det Subway efteråt. 
 
 
I onsdags var det simskolestart vilket gick över förväntningarna, barnen var hur goa som helst. 
Torsdagen var det simskola igen och det flöt på lika bra som dagen innan. På kvällen var jag hemma hos Elin och firade att hon skulle fylla 19 år på fredagen. Det bjöds på tacos och pannacotta med jordgubbar. Det var riktigt trevligt att träffa de andra tjejerna som jag inte träffat på ett tag. 
 
 
Fredagen hände inget speciellt, simskola igen och sedan ledig för helgen. Jag skickad in papprena för mitt internationella körkort, så nu är det bara pre-departur project som ska göras klart och presenter som ska fixas innan jag kan ge mig av. 
Igår åkte jag, mamma och pappa till Svalnäs för att bada och sola. Vi stannade dock inte jättelänge då det började bli mörkt på himlen. Tur var väl det för det kom en rejäl skur och åska strax efteråt. På senare på kvällen blev det utgång med godingen Martina och några arbetskollegor. Tanken var att vi skulle åka till Skövde men vi hann inte till tåget så vi gick ut i stan ist. Hade riktigt kul, tack tjejer och Anders!
 
 
Idag tog jag en sovmorgon till halv 12. Har inte gjort särskilt mycket, mest legat i solen och bara chillat. Veckan har beståt utav en del Tv tittande då det varit VM i simning.  Men nu ska jag lägga mig, för nu väntar en ny vecka med simskola. Imorgon är det 14 dagar kvar tills jag åker. Can't wait!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0