1 månad sedan

Jag hade bakat rabarbepaj till jobbet igår, och jag måste säga att den var riktigt uppskattad. När jag hämtade pajformen såg jag att jag hade fått en fin lap av en arbetskollega.
I natt sov Sara här efter jobbet igår. Hon började 6:00 så när jag skjutsade upp henne stannade jag för att träna, jag körde marklyft och lite annat smått och gott. Jag började inte förs än 14:00 så jag åkte hem igen, duschade och käkade innan jag åkte upp och jobbade igen.
På kvällen kom sötisen Martina förbi och vi åkte upp till donken och köpte glass. 
Jag fick också mitt "120-personbevis med alla relationer" på engelska idag som man måste ha när man ska upp till ambassaden. 
Idag är det också exakt 1 månad sedan jag tog studenten. Fattar inte hur snabbt tiden går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0