Ambassaden imorgon

Idag var jag ledig från jobbet vilket jag kommer vara två dagar till och imorgon åker jag och mamma till Stockholm för att fixa mitt visum. Så idag var jag uppe på stan och fixade foto till visumet, var tvungen att göra det hos en fotograf för måttet som skulle vara var 5x5 och de bilder som är i fotoautomater är 5x4. Ute i det sista som vanligt men det löste sig, fotona kostade 150:-. Jag passade också på att byta min kameraväska som jag fick i studentpresent, det var nämligen precis att kameran fick plats i den så böt till en störe för att om jag i framtiden skulle vilja köpa till ett störr objektiv eller ngt. Gick in på Vero Moda för att bara titta, vilket slutade SHOPPING (yvå linnén och en kofta). Blev också ett besök på banken för att skriva ut ett kontoutdrag som man tydligen sa ha med sig till ambassaden. Kom på igår kväll att man skulle gå in på postens.se och skriva ut avsändare-mottagare för att klistra fast på ett kuvert som man ska ha med sig, så det fick pappa åka ut och fixa på jobbet på morgonen för att våran skrivare hemma är sönder. Ute i sista stunden som vanligt, HAHA :D Men nu ska jag sova för tåget går 7.10 imorgon bitti och klockan står på 5.30, Sov gott!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0