Bio + visum

Igår kväll efter jobbet var jag och tre arbetskollegor på bio, The Lone Ranger. Kan inte säga att bion var så bra men hade riktigt kul på vägen dit och hem iaf :) Efter bion så var vi lite hungriga så tog en sväng förbi donken. Felicia var så glad att hon fick beställa sin Happy Meal denna gången, hahaha :D Sedan blev hon lite sur och kastade sin dricka... :) 
Var idag och hämtade mitt visum som kommit på posten efter jobbet. Hade fått sms igår att det kommit, gick ju mycket snabbare än vad de sa att det skulle ta så det var ju bra. Fotot som man skulle ha med sig till ambassaden fick jag tillbaka. 
Nu ska jag packa inför helgen i Göteborg, lördagen ska spenderas på Liseberg med lillsyrran medans mamma och pappa ska gå på Robbie Williams med Lovisa och hennes kille. Sedan ska vi sova hela familjen hos Lovisa. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0