Check

Jag har inte så mycket kvar nu att fixa...
 
[x]Kopiera mitt pass
[x]Boka tid för hälsoundersökning
[x]Ansöka om polisregisterutdrag för utlandsvistelse
[x] Betala polisregisterutdrag för utlandsvistelse
[x]Kopiera slutbetyget för gymnasiet
[x]Skriv under ”Agreement form”
[x]Ta kopia av körkort
[x]Gå på intervju
[ ]Aupair video – behövde jag aldrig göra
[x]Slutföra ansökan
[x]Matchningsprocessen/Tacka ja till en familj
[x]Ta foton till visumet
[x]Fyll i DS-160 online + skriv ut confirmation page
[x]Signera visumansökan
[x]Beställa personbevis 120 - alla relationer, tas med till ambassaden
[x]Kontoutdrag att ha med till ambassaden
[x]Betala visumavgift till ambassaden på banken
[x]Besök/intervju på ambassaden 
[ ]Göra klart pre-depature project
[x]Ring STS-kontoret och meddela när jag fått mitt visum
[x]Skaffa reseförsäkring med sporttillägg
[ ]Säga upp mobil-abonemanget/byta ägare -- kan inte pausa :/
[ ]Ansöka om internationellt körkort hos motormännens riksförbund (ca 2 veckor innan avresa) -- ska göra det nu i veckan
[ ]Skriva packningslista
[ ]Skriva ut flygbiljetter
[ ]Fixa en liten väska till handbagaget
[ ]Köpa presenter till familjen
[ ]Fixa en adapter
[ ]Börja packa
[ ]Boka in träffar med alla innan jag åker
[ ]Säga hej då till alla
[ ]19/8-2013 Lämna Sverige!!!
 
Har förövrigt suttit med pre-departure project i nästan 4 timmar ikväll. Det tar längre tid än vad man tror att skriva det. Imorgon så blir det Liseberg igen, blev spontant bestämt det ikväll :D Ska upp och gå imorgon bitti innan så ska sova nu. Imorgon är det 3 veckor kvar tlls jag åker!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0