Kanon vecka

I måndags så hann jag städa huset efter jobbet, vilket var tur för det skulle jag inte hinna resten av veckan. På tisdagen var det jobb igen och när jag kom hem efter jobbet så stod syrran på uppfarten. Vi handlade och käkade lite mat, det blev sedan en vända jogging/powerwalk på hälsoslingan. Igår morse så var vi och tränade bröst och mage, när vi kom hem blev det slappa en stund och sedan begav vi oss till Skövde. På kvällen kom 2 kompisar till Lovisa hit så blev det grillat. I morse vaknade jag lite senare och när jag kliver upp ser jag sedan på toa-dörren mittemot mitt rum 3 små lappar som syster gjort. Vi steka sedan i solen med kokos-olja och jag var även duktig och klippte hela gräsmattan. Nu bär det snart av till jobb igen och syrran drar även hem igen. 
 
En super god läskande drink som syrran gjorde på vattenmelon och grossad is innan maten på tisdagen, kan verkligen rekomendera denna i sommar!!!
Lapparna som jag vaknade till idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0