Ledig dag

Idag så vaknade jag 20 i 6 och strax efter det så skrev min värdmamma till mig (20:40 i Los Angeles). De hade haft en bra 4th july, de hade bl.a tänt eld på gräset HAHA!!!! Dem hade också  fått deras luftkonditionering lagad i veckan vilket behövs när det är 38 grader. Jag somnade sedan om igen och vaknade X antal gånger tills jag vid 8 tyckte att det var dax att gå upp. Käkade lite frukost och såg klart på filmen från igår. Jag skrev lite med syrran och mamma också och pratade med båda om Robbie Williams konsert den 20:e, vet inte om jag vill gå på den än, måste dock bestämma mig imorgon. Mamma skrev bl.a att hon hade bokat tågbiljetter upp till Stockholm den 16, så nu behöver jag inte tänka på det :)
Jag hann också med att ringa bemanningen på Sommarland för att rätta till mina instämplingar så att jag får lön. Klockan 12 åkte jag och Martina upp till panka för att njuta av det fina vädret när vi båda var lediga. Efter det åkte vi och handla för att sedan åka hem till Martina för att fick middag, det blev en glass också i värmen. 
Ledig 2 dagar till vilket ska bli skön då det ska vara fint väder :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0