Börjar närma sig

Igår gick jag in på mitt au pair room och såg att min flygbiljett var bokad. Jag kommer att lämna Sverige och lyfta från Landvetter den 19 augusit kl:06.55 för att ta mig till andra sidan atlanten, jag kommer dock mellanlanda i Frankfurt. Där kommer jag få vänta i 2,5h men det går nog bra, det är sedan beräknat att jag ska vara framme kl:13.50 i USA. På torsdagen sedan den 22 augusti kl:18.11 så lyfter det planet som ska ta mig till Kalifonien. Så nu är det bara 54 dagar kvar!!!!!!!
När jag fick reda på detta så kom jag på att jag fortfarande inte fått någon tid till Amerikanska Ambassaden än för att fixa visum, så jag ringde STS och frågade hur det låg till. De sa då att det skulle man gjort när man anmälde sig på datan...det såg varken jag eller mamma att det stod, men strunt samma de fixade en tid så den 16 juli ska jag upp till Stockholm för att fixa visum. Något som jag sedan också måste börja med är Pre-departure project som man måste göra klart innan man åker, det får dock vänta ett tag till. 
 
Imorgon kommer (förmodligen) ett inlägg om min midsommar också. 
Godnatt <3
 
En bild från studenten. 22 dagar har redan gått, fattar inte hur tiden kan gå så fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0