Fantastisk dag!

Efter ett tungt gympass i förmiddags så blev det en snabbdusch och lite mat. Det fick bli gårdagens rester av kvällsmaten, fläskfilé och potatisgratäng.
Efter det belev det en snabbis upp på stan för att köpa paket till mamma som fyller år imorgon (ute i sista minuten som vanligt, men vad gör det när det sen är fixat å klart)
 
Det blev sen en paus i det vackra vädret idag med lite snacks. MANGO & JORDGUBBAR & SOL & BRILLORNA PÅ = MASSA SOMMARKÄNSLOR!!! 
 
 
Jag har också varit och hämtat min syster på stationen, och nu ikväll ska vi grilla för första gången i år. Mums!!
Jag kommer senare att skriva om min intervju med Hanna som jag hade i Skövde förra veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0