5 dagar

Napa om 5 dagar!!!
Jag provad lite kläder idag så att jag vet vad jag kan ha med mig på fredag när jag åker. Kollade också mammas garderob, för själv har jag nästan inga sommar toppar så hon får bidra med lite kläder till resan. 
 
Igår var jag på Ullared och handlade en del måste jag säga, det mesta var till studenten. Jag handlade mycket saker som jag ska hänga runt halsen på de andra underbara studenterna :D
Jag hade skrivit en lista på alla jag skulle köpa till, men självklart blir det alltid lite mer än man tänkt sig. Jag hittade något till alla som jag tänkt förutom till en, så det blir att kolla här hemma på det. Bilder på studentgrejerna jag köpt kommer att komma upp efter studenten dör att folk inte ska veta vad de får :D
Jag köpte ett par rejäla hörlurar till mig själv då mina rosa och vit gått sönder. Det blev sedan också det vanliga som spray, hårinpackning, etc. På vägen hem stannade vi och köpte glass på Bastakvarn!
 
Min au pair familjs nuvarande au pair är jag nu vän med på facebook, så igår skrev vi lite och bestämde att vi ska prata framöver på skype. Måste säga att det känns riktigt bra inför detta. Bara 106 dagar kvar till USA!!
 


Kommentarer
london

hmm undrar vad jag får????

Svar: du vår EN godis bit!
Linnea Winlöf

2013-05-05 @ 23:32:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0