7, 33, 37, 104 & 109 dagar

Om 7 dagar så är det studentresa till Napa som gäller,
33 dagar är det studenten,
37 dagar kvar till balen,
104 dagar tills jag fyller 19
109 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för att tillbringa minst ett år i Los Angeles tillsammans med fyra jätte gullige tjejer. Kan tillägga att när jag loggade in i efttermiddags efter skolan så stod det nu att jag hade matchat med familjen från Los Angeles. 
 
klockan är ställd på 5.45, för imorgon ska jag, Hanna och Josephine åka till Ullared för att shoppa saker främst till studenten, men det kommer säkert att bli en del andra saker också, det brukar bli så iaf bli när man åker dit ;) Får se hur fattig man är när man kommer hem imorgon. 
Men nu ska jag sova för orka en hel shoppingdag imorgon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0