California, 2:and interviewer

Samtalet med barnen var väldigt hektiskt, men roligt. De var så söta, de ställde frågor och visade bilder på när de var mindre. Det visade upp bilder på varandra och frågade vem som jag tycket var finast, HAHA!!!!! De frågade frågor som vilken är din favoritmat, Disney film, sport etc. Vi pratade dock inte så länge för de skulle iväg till skolan, så vi bestämde att vi skulle prata igen nu klockan 10pm svenska tid. Fick mail av mamman nyss att hon skulle bli lite sen, då vi ska prata runt halv 11pm istället. Jag har bara skrivit innan att familjen bor i Kalifornien, mer specifikt så bor dem i närheten av Los Angeles.
 
Jag fick också ett mail om att det var en till familj som var intreserade av mig, och de var också från Kalifornien, närheten av San Francisco. Denna familj har 3 barn som är 17 (kille), 14 (tjej), 11 (kille) i år. I brevet om dem står det dock inte så mycket så fick ingen bra uppfattning av familjen. Jag har inte fått något mail från familjen (mamman) som jag fått från dem andra familjerna som jag kunnat svara på att jag vill prata med dem, så det blir väl och se hur det blir med den familjen.
 
Bjuder på denna bilden på mig och en kompis som oxå ska åka som au pair fast till London, som jag fick redan på idag att hon hittat en familj som hon nu har matchat med :D
 


Kommentarer
Andra halvan

Vad spännande, hoppas du hittar ngn bra familj snart du också ! Puss

Svar: Jaa och nu har jag matchat med en familj. Så Los Angeles kommer det bli :D
Linnea Winlöf

2013-05-02 @ 06:44:05
Londoner-to-be

Haha nice picture :)

2013-05-02 @ 08:34:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0