Match!!

Hade bestämt att vi skulle prata vid 00.30 i nattså att jag skulle få träffa pappan, men fick mail av mamman vid 00.27 som skerv att han var fast i trafiken hem från jobbet. Vi bestämde då att vi skulle prata klockan 7 i "morgonbitti" istället, men de ringde 10 i 1 för att de såg att jag var inne och tänkte att vi lika gärna kunde ta det nu så det gjorde vi. Men det är inte det bästa, när vi pratat lite så sticker ena tjejen upp en lapp där det står om jag vill bli deras au pair! Och självklart ville jag det, jag har bara gått och väntat nu på att de ska ställa frågan och så gjorde dem det!!!!!!!!!!!
Jag fattar inte att jag ska åka till USA, Los Angeles!!!! 
Nu måste jag dock gå och lägga mig för ska prata med familjen imorgon klockan 7 ändå. 
 
Godnatt!!
 


Kommentarer
london_girl_94

Yay!!!
Grattis :D

Svar: tack! vi kmr missbruka skype haha
Linnea Winlöf

2013-05-03 @ 13:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0