Nära nu!!

Just nu känns det dom om jag inte kommer att hinna med allt. På fredag, om 1 dag som det blir nu, åker jag till Ayia Napa med Nathalie, Alexandra och Rebecka. Och innan det så ska jag skriva klart en inlämning, som jag förövrigt började med igår. Yippie!! 
Det är inte långt kvart till studenten och balen heller.... aaaaah, hur ska detta gå!!!!
I måndags så var det 30 dagar kvar till studenten så då blev det lite friande då oxå!! 
 
En bild från gårdagens solande får slinka med i detta inlägget oxå;)
 jag har även varit på snabb besök i Skövde med Nathalie idag efter skolan. Nathalie skulle köpa en solhatt och jag låga stumpor som jag kan ha med mig till Napa. När jag kome hem så står pappa och gör iordning tacos. Jag har nu ätit tacos 3 gånger på en vecka, om man inte räknar med rester från dagen innan :) Men är det gott så gör det ju inget. 
 
Jag pratade med Isabell förut som är min blivande värdfamiljs nuvarande au pair. Hon berättade lite om hur hon hade det där och så ställde jag lite frågor oxå. Det var inget avanserat alls men fick svar på lite frågor som jag inte vågat ställa till familjen.
Kan ju oxå tillägga att dett bara är 102 dagar kvar tills jag åker till USA!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0