Sista provet!!!

Idag har nog varit den bästa på länge. Hade vi vårt allra sista prov i skolan, så jävla gött!!!! Kan inte fatta att det bara är 7 dagar kvar till studenten. Fick reda på en del slutbetyg och något roligt som vi gjorde i skolan på miljökunskapen var att vi hade frågesport. Frågesporten handlade om det vi läst om i kursen. Vi var två lag, och självklart var det priser inblandade så det var seriöst. Om man var ensam om rätt svar så fick man en godisbit till laget och om båda gissade samma rätt/fel så hamnade godisbiten i en pott. Potten gick till den som hade skrapat ihop flest poäng i slutet och självklart var det mitt lag, bra jobbar lag Tipp Topp!! :)
 
 
När jag kom hem så åkte jag och mamma till Skövde för att hitta balskor och balväska till mig. Jag hittade ett par skor som jag tycke var jätte snygga, medans mamma bara kollade på mig och sa NEJ!! Det slutade dock med att jag köpte dem ändå :D Men det som är bra med att handla med mamma är att det blir alltid mer saker som man handlar, och oftast slipper man själv öppna plånboken (Älskar dig mamma). Det blev blandannat ett linne, lite smycken till balen och en ny jacka då min nuvarande ser ut som den gör...
Jag var också och hämtade ut en ny resväska efter som den jag hade till Napa gick sönder. Så nu kommer jag ha den snyggaste resväskan av alla på flygplatsen. Jag åker förresten om 82 dagar, aaaahhh hjälp!!!!!!!
Jag har också bestämt att jag ska lämna tillbaka den rödaklänningen som jag beställde till balen, får bli den vita istället.
Ikväll så har jag suttit och ordnat inför studenten m.m att det ska vara så krångligt, men ändå roligt ;)
Imorgon bitti ska vi börja dagen ute på Wrågården och spela fotbollsgolf och fika på våran sista idrottslektion, mysigt. På kvällen sedan så är det Ållecamp, laddad som bara den!!!
 


Kommentarer
Hanna

Oj oj oj.. Sååå mycket har hänt sedan detta! Väntar på nästa inlägg med spänning! :D See ya och grattis till studenten! <3

2013-06-06 @ 23:15:50
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0