16 januari

Veckan har gått fort och det är redan torsdag! Det senaste inlägget var från i måndags så fortsätter från det. 
Tisdag var som vanlig göra iordning tjejerna för skolan och lekt och gjort läxor efteråt. Hade planerat att gå till Applestore för att fixa datan men ett under hände när jag testade igen och allt fungerade som vanligt igen, JIPPI :D På kvällen hade vi bjudit in Chris för att dansa Zumba med mig och Julia men när han kom så ångrade han sig och gick och lyfte lite istället medans jag och julia dansade vidare. Det började bra med sedan gick det utför, efter 10 min i i klassen så kände jag med DÖÖÖÖÖÖ!!!! Men vi tog oss igenom klassen och jag gick sedan hem och gjorde nada.
Igår pratade jag med Martina i 1,5h  efter att jag lämnat tjejerna i skolan, vm kom sedan och hämtade upp mig för att åka till banken för att starta upp mitt konto igen. Det skulle gå fort för det enda dem behövde var mitt Security Card Numer men för att det gått så lång tid sa dem att vi förmodligen behövde göra om alla papper igen bla.bla.bal. Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men det löste sig. Gårdagen blev det ingen träning då jag istället åkte till Long Beach med Julia för att möta upp Jule för en fika och prata, slutade dock istället med att vi satt på en resturang och åt ;) 
Dagarna är i princip dem samma bara kvällarna som skilljer sig. Ikväll ska jag bl.a. se Paranormal Activity: The marked ones med Julia, Elena, Chris, Thomas and maybe Eve. Vet inte om jag ser fram emot det direkt :S :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0