30 januari

Idag var tjejerna lediga från skolan så vm tog #1, #2 och #4 till Disneyland och jag stannade hemma med #3. Vi hoppade studsmatta, målade, lekte med grannen och gjorde pannkakor till lunch. Gjorde sedan iordning oss för att ta bussen till Downtown Brea, första gången för #3 att åka buss så hon såg fram emot det. När bussen hom var det en glad #3 som stod stampade. När vi var framme i Downtown gick vi och köpte biljetter till Frozen och kollade sedan i affärer. Köpte lite tvål och andsprit till tjejerna och mig själv, gick sedan till biografen. Efter bion gick vi och köpte glass. Vp kom och hämtade upp oss och när vi kom hem så "slutade jag". Jag städade lite i badrummet och sedan gjorde jag mig iordning för gymmet. Julia kom och hämtade upp mig och vi dansade oss igenom 1 timma och sedan blev det lite mage efter det. När vi skulle åka hem så startade inte bilen, Julia hade glömt att stänga av ljustet när vi lämnade bilen. Så jag ringde min vp så han fick komma och hjälpa oss starta den. Nu när jag kom hem blev det en varm dusch och skrev även lite på min uppsats. Tjejerna är lediga från skolan imorgon också så blir en hel dag med målande och hoppande förmodligen. Så ska sova nu och får se om det blir någon uppdatering imorgon. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0