Det var på tiden!

Dagon har gått fort idag, har dock hunnit med att sitta i solen lite, plockat iordning tjejernas leksaker, tvättat och gått till gymmet för Zumba & Bodycombat. Zumban idag bar Julia med på vilket hon tyckte var kul. Sedan i lördags till onsdag så her dem FitFest så man får ta med sig en kompis så vi bjöd in Chris till morgondagens zumba, ser fram emot det :D Fick också mitt Social security card number idag vilket var 4 månader sedan jag borde fått det så på onsdag ska jag och Vm till banken så att jag kan öppna upp mitt konto igen :D är nöjd med dagen så att säga. Imorgon ska jag försöka komma iväg till Applestore med datan och se om dem kan fixa den. Nu ska jag läsa lite ur "lipstick apology" innan jag säger godnatt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0