Hej igen

Mycke har hänt sedan senaste inlägget så här kommer en liten uppdatering!
Fredag den 17 jan
Efter att jag hämtat upp #3 & #4 i skolan ringde vm och sa att #2 var sjuk så hon kommer hem med henne. 1.5h senare ringer hon igen och säger att #1 också är på väg hem då hon är sjuk. Så blev inte mycket gjort den dagen förutom att vi målade en del. Julia hämtade sedan upp mig för att vi skulle åka till Jule, men innan det blev det ett stop på Brea Mall för att springa in och köpa ett par tränings shorts. Hemma hos Jule slängde vi in våra saker och åkte sedan och handlade för lördagens hike. Sedan vidare till Chris för att åka med honom till ett biljard rum för att spela lite med några av hans kompisar + 2 andra aupairer. 
Lördag den 18 jan
Blev hike denna lördagen också med samma trupp från förra gången + nägra extra tillskott. Hade det riktigt trevligt med mycket prat i värmen. Efter hiken var det hem och fixa iordning oss för att sedan möta upp några andra aupairer. Hade bestämt att vi skulle träffas 10pm vid en Hookah Bar, men så blev inte fallet. Dem andra tjejerna kom inte för än strax efter 11pm men vi hade det trevligt ändå. När klockan blev 12 firade vi Eve och Fany som fyllde 20, ska fira dem i kväll igen.
Söndag den 19 jan
5 MÅNADER I STATERNA!!!!
Jule sov över här efter Hookah baren så började dagen med dusch och sedan gick vi till Brea Mall för att fira att det gått 5 månader sedan vi lämnade Sverige/Tyskland. Vi mötte upp Hanna och Elina som också var shopping sugna. Julia kom sedan och hämtade upp mig och Jule för att åka till Chris för att kolla fotboll. Planen var från början att hon skulle komma 3pm men det blev senare (5pm) så istället spenderade jag och Jule kvällen hos henne och kollade World War Z medan Julia åkte till Chris. Jule Glömde nödvändiga saker hemma hos mig så hon följde med tillbaka när Julia kom för att hämta mig och sov en natt till. 
Måndag den 20 jan
Jag började jobba 8.00 så lätt Jule sova, gjorde iordning frukost åt tjejerna. Vp var ledig så blev mer halvjobb den dagen, slutade tidigare också för att mina värdföräldrar ska ut och käka idag så jobbade till 2pm. vid 2pm gick jag och Jule till Brea Mall igen. Tami hämtade upp oss för att skjutsa mig till Julia och Jule hem. Jag blev frågad av Julia på väg hem från hiken på lördagen om jag ville följa med henne till Justin Timberlake och självklart sa jag ja så kvällen bestod av massa musik och dans. 
 
Veckan som gått har sedan sett den samma ut som dem andra, har hunnit med att träna också. Nu ska jag gå iväg till gymmet och sedan kommer Julia och vi ska åka till Huntington Beach för att bara slappa på stranden.
 
 


Kommentarer
mamma

Snaart kanske vi kan börja räkna ner istället!!

Svar: Ja precis :D
Linnea Winlöf

2014-01-28 @ 11:39:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0