Hike

I'M BACK and from my phone this time!!! 
Har hunnit med mycket sedan senaste inlägget; Jul, Nyår, Bio, Poolen, Science Center mm. Har för tillfället inte tillgång till min data då den inte vill koppla upp på nätet eller ladda... Kommer komma ett inlägg senare från jul tills denna helgen då jag inte vill göra ett jätte inlägg på mobilen + att jag har inte alla bilder på mobilen. 
Igår kom Julia och hämtade mig vid 19 och åkte sedan mot Long Beach till Jule. Blev shopping av mat och dryck för dagens aktivitet, HIKE!!! Avslutade fredagen med "Lone Survivor" vilket var en grymt bra film tillsammans med Jule, Julia, Chris och några av Chris's vänner. Idag gjorde vi en hike på 12 km ner för ett berg till havet och sedan tillbaka. Vi gick fel några gånger men hade så bra väder att det gjorde inget. När vi kom till stranden (efter att passerat den "privata" stranden) satta vi oss för att käka lunch. Ett det började promenaden tillbaka som vi inte riktigt viste hur det skulle gå till då vi inte kunde gå tillbaka samma väg som vi kom, men tillbaka till bilen kom vi trötta och svettiga. Kvällen avslutades sedan med amerikansk fotboll och ett dopp i jacuzzin. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0