Måndag den 27 januari

Idag hjälpte jag tjejerna att göra sig iordning för skolan som vanligt och sedan jobbade jag lite på min uppsats, men kom inte mycket längre än gårdagen :/ Hämtade #3 & #4 vid 12 och gick hem för att äta lunch. Inga läxor denna veckan för att dem är lediga på torsdag och fredag, så det blev måla och leka. Hämtade sedan #1 & #2 klockan 2:40, stannade kvar en stund på lekplatsen innan vi gick hem för mellan mål. Vm kom strax efter att vi kom hem för att hämta upp #1 & #2 för att ta med dem till hennes jobb för att sälja Girl scout cookies. Jag, #3 och #4 spenderade i princip resten av dagen på studsmattan. Nu ikväll har jag suttit barnvakt igen gå vm och vp utnyttjade deras julklapp den fick av med med att gå på "date". Så det blev ännu en kväll med film och pyjamas. Nu ska jag sova för att det blev inte mycket sömn under helgen som var. Godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0