Party och valsafari

Igår efter träningen kom hulia och hämtade mig och vi åkte till Huntington Beach där vi möte upp Jule. Planen var att bara slappa på stranden men istället blev det att vi gick runt och kollade i affärer. Lämnade sedan Huntington Beach vid fyra tiden för att hinna hem för att sitta barnvakt medans vm och vp skulle ha "date night". Vi hade på oss vår pyjamasar, kollade Skönheten och Odjuret och åt popcorn. Det blev sedan läggdags och jag fick då chansen att fixa iordning mig inför kvällens party. Jule och Julia kom 10pm och vi åkte strax efter det. Hade en kanon kväll med mycket skratt och även lite dans ( självklart hade vi röda muggar och spelade beer pong). Lämnade festen vid 3 och på vägen hem till Julia blev det ett stop på McDonald's. Klockan ställdes på 8:30 för att hinna göra oss redo för valsafari i Newport. Blev inte många timmars sömn men upp kom vi. 
 
 
Under båtturen fick vi se två olika sorters delfiner och vi såg även två gråvalar på avstånd. På vägen hem var vi 6 trötta au pairen och det slutade med att alla tog en tupplur. Nu ska jag fortsätta med den första av två uppsatser som ska vara klara innan kursen i LA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0