Slutet av december

Data fungerar igen så här kommer massa bilder från slutet av december!
Julafton firade vi hos tjejerna mormor och morfar med deras kusiner. 
 
     
     
 
Juldagen började med öppning av julstrumpan före frukosten och sedan resten av paketen efter frukosten. Jag bjöd på mina skumtomtar som jag fick i paketet från familjen hemma i Sverige. 
 
       
    
Senare under dagen kom farmor och "moster" och det blev middag och mer paketöppning. 
Vi hade alla fått var sin "What does the fox say?" t-shirt så var självklart tvugna att ta ett foto.
 
 
Vi åkte till Discovery Science Center, såg extrema pepparkaksbyggen, handlade ecologiskt och tog massa bilder, gjorde oss själva till hockeyspelare och dekorerade våra egna kakor.
 
        
               
Såg "The Wolf on Wall street" med Julia och Chris, var ingen hit från min sida måste jag säga! Efter bion han vi också med lite biljard.
 
Såg solnedgången från Huntington beach med Jule, Julia, 3 nya aupairer och våra amerikanska vänner. Blev mycket prat med pause för s'mores.
 
     
 
Gick till poolen i värmen för att svalka oss, blev också ett dopp i den varma bubble poolen.
 
     
 
Nyår kom med stormsteg och firade NOON YEARS EVE barnen på Discovery Science Center med hattar och ballong släpp och firade sedan amerikansk på fest med vänner. 
 
 
 
Var uppe i bergen med #1, vm och hennes väninna över en helg. fick då chansen att se snö första gången sedan vinterna förra året i Sverige. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0