Newport Cruise

Nu är jag hemma efter inte bara en tur i Newports hamn utan också en trevlig middag på Cheesecake Factory med Nadia. Fick se några sjukt stora och dyra hus som man bara kan drömma om. Middagen med Nadia var kanon, började med en Skinnilicious sallad och seedan bostade vi upp med en stor Cheesecake :D

Påskäggsjakt

Nu på morgonen så har vi varit på påskäggsjakt i kvarteret och träffat påskharen. Tävlings instingten var på topp måste jag säga och många ägg fick dem med sig hem.
Om en timma så ska jag på AP-möte i Newport där vi ska åka runt och få en guidad tur i hamnen. Kameran åker med så blir nog ett till inlägg senare igen.

Svensk dag

Har varit en kanon dag med mycket skratt och svenskt godis. Sofia kom och hämtade upp mig imorse tillsamans med en ny tjej Anna. Vi åkte först till en svensk godis affär, som vi väntat på att få åka dit. Efter det så blev det Hollywood och Walk of fame. Blev att vi hoppade på en tour buss där vi fick se Lady Gagas och Brangelinas hus och massa andra kändisars hus.

Museum och bio

Då tjejerna inte skule vara i solen efter gårdagen så blev det idag Discovery Science Center med #1,#2 & #4 och sedan kom vm med #3 och vi åkte och käkade lunch. Efter det så gick vi och såg på Frozen i 3D, som vi sedan sett X antal gånger plus att dem har den på film, men tydligen så ville dem se den igen. Så nu har jag sett den 3 gånger på bio och några gånger hemma, nu räcker det för mig kan inte se den igen.

Springbreak start

Idag så var det första dagen på Springbreak och vart var det så jag och tjejerna gick till poolen och stannade där hela dagen. Hade en kanon dag fram tills vi kom hem då vi märkte att alla hade bränt sig trots att vi hade sprejat oss med 50+ några gånger, så nu blir det ingen pool på några dagar :(

IKEA!!

Idag så har jag och Julia varit på IKEA!!! Kunde inte känt mig mer hemma än när jag gick in i entrén. Hade några saker som jag ville ha och fick med mig lite av det och sedan lassa andra saker ;) vi avslutade sedan med köttbullar, potatismos, lingonsylt och gräddsås god vad gott det var.
På vägen hem så bestämde vi att vi skulle åka till Target också men först så lämnade jag av mina saker hemma. Väl på Target så hittade jag resten av vad jag ville ha på min lista, så det blev en lyckad dag. När jag kom hem så var tjejernas farfar här så fastna där i 1,5h och prata om allt möjligt innan jag kunde gå upp ich börja ficka med alla mina saker så jag köpt :D

Skrivit in oss

Inatt sov Jule här efter att vi varit på smyckes party igår kväll. På vägen hem stannade vi självklart på McDonhals för en OREO McFlurry. Idag så åkte vi till Santa Ana tillsammans med Julia och Nadia för att skriva in oss på en skola för att få våra sista 20 timmar. Inskrivningen gick snabbt så efteråt åkte vi till "The Block" vilket är ett shopping center. Efter det så har jag nu ikväll inte gjort så mycket, mest vilat och plockat iordning på rummet.

Fredag igen

En vecka har gått sedan senaste inlägget. Denna veckan har vi bakat, #3 och #4 var på utflykt till en ladgårnd där dem fick träffa massa djur etc. Var en lyckad utflykt de det var glada tjejer och killar som kom av bussen. Dem hade också Jump-a-thon, vilket var att dem skulle hoppa hopprep och se hur många hopp dem kunde göra under en viss tid. Jag hjälpte till under Jump-a-thon så fick ett fin volunteer klistermärke. Men nu så ska jag gå och hämta småtjejerna.