IKEA!!

Idag så har jag och Julia varit på IKEA!!! Kunde inte känt mig mer hemma än när jag gick in i entrén. Hade några saker som jag ville ha och fick med mig lite av det och sedan lassa andra saker ;) vi avslutade sedan med köttbullar, potatismos, lingonsylt och gräddsås god vad gott det var. 
På vägen hem så bestämde vi att vi skulle åka till Target också men först så lämnade jag av mina saker hemma. Väl på Target så hittade jag resten av vad jag ville ha på min lista, så det blev en lyckad dag. När jag kom hem så var tjejernas farfar här så fastna där i 1,5h och prata om allt möjligt innan jag kunde gå upp ich börja ficka med alla mina saker så jag köpt :D 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0