Rapunzel & Baby shower

Igår var jag och såg Rapunzel med alla 4 tjejerna, vm och tjejernas mormor. Det bjöds på dans, sång (Rapunzel hade nog glöms sjunga upp innan hon kom ut, aj mina öron :D ) och det blev endel skratt. Efteråt bjöd mormorn oss på lunch vilket blev på Red Robin. På kvällen jobbade jag då mina värd föräldrar gick ut och åt och såg på bio. 
 
 
Söndagen så var det dax för Baby shower för Rosanne (min familjs andra aupair som dem hade). Var riktigt trevligt och då dem ska få en pojke så ha de dem ett passande tema med blått och grönt. 
Man fick gissa vilket datum man tror den lilla killen skulle komma. Hade också några lekar då en var att man skulle blåsa upp en ballong och ha den som mage, he en krona mellan knäna som man sedan skulle få i en glasburk. Det var 3 stycken som klarade det så vi fick alla ett litet pris. Jag fick en badtvål som luktade Lavender (super gott luktar den). 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0