Värme, kalas och män i uniform

Veckan som varit hade vi det jätte varmt, var uppe på 40 grader och kan säga att det var bara jobbigt att gå ut och slänga soperna vilket är 3m från dörren. Man fick en våg av värme som sveptes över en. Svalkande vind fanns inte heller då vinden var lika varm den. Så under veckan så blev det mycket pussel, spel och målande. Jag, #3 och #4 hann också med att gå till poolen på torsdagen när stora tjejerna var på Girl scout. På fredag kväll åkte jag och Julia till Lakewood för att se Chris spela. Det var en träningsmatch så inget stort så men kul att se lite sport i verkligen het än bara hockeyn på tv. Planern var att vi skulle gå och se på Godzilla efteråt men den tiden vi ville gå på var slutsåld så istället åkte vi och spelade lite biljard. Lördag morgon var det upp tidigt då Nadia kom och hämtade mig 7.00 för att åka till våran klass igen (har bara en gång kvar sedan är jag klar). Körde sedan snabbt hem för att göra mig iordning inför #3 & #4 "Frozen" kalas. Kalaset var i en biosalong där det självklart spelades "Frozen". Igår så var vi i Newport och besökte Polisstationen och Brandstationen vilket var vårat Ap-möte. För att göra allt lite roligare så hade vi en "Selfie" tävling. Jag och alla andra aupairer tyckte att brandstationen var det bästa ;) Män i uniform... MUMS!! ;D Efterråt åkte Julia, Elena, Nadia och jag till Irvine Spectrume för att kolla lite affärer och även handla outfit till festen på lördag som vi är bjudna till. Blev även att testa en ny shake där man fick välja smak genom att välja en muffins som dem sedan mixar ned till en shake, riktigt god men gud så mätt man blev. 
 
Min dator vill inte sammarbeta och vara min vän just nu, så bilder kommer upp senare när den har bestämt sig för att bli vän med mig igen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0