2 sista veckorna

Har hänt mycket sedan mitt senaste inlägg, mitt år som aupair är slut och har lämnat en otroligt fin familj som tagit hand om mig under mitt år i Cali. Kommer att lägga upp flera kortare inlägg isället för ett långt. 
 
Mina två sista veckor gick otroligt fort men jag hann med att göra en del med både familj och vänner. 
Hann med att besöka Griffith Observatory 
 
Spelade bowling med #2 och #3
 
kalas för #1 och #2 och sedan nästa firande för Sean 

  
Fick också chansen att träffa Hanna igen som flyttade till North Carolina i maj :D 
 
LA marknad med Nadia och Sofia 
 
Jag fyllde 20 
Fick paket hemifrån med godaker :D Firade med hemlagat, jacuzzi godsaker med Jule och Julia!
Sista helgen spenderades med vänner och karaoke och firad blev jag också med tårta. 
 
Hann med att firade mig med familjen med att gå ut och äta, hade picknick i parken med grannarna de sista dagarna varje dag (hade Pippi Långstrump tema sista dagen). 
Tisdag kväll kom Jule hit och sov över då våran shuttle kom kommande dag för att hämta upp oss för att börja våran resemånad med Hawaii! 


Kommentarer
Lovisa

Hejsan!
Mitt namn är Lovisa och jag är mitt i matchningsprocessen eftersom jag ska åka till USA som au pair. Jag hittade precis din blogg av en slump och är superintresserad av att ställa lite frågor till dig om ditt år. Det första jag undrar är vilken organisation du åkte med? Du får väldigt gärna maila mig på [email protected]

Tack på förhand!

Kram Lovisa

2014-09-11 @ 11:31:04
Lovisa

Hejsan!
Mitt namn är Lovisa och jag är mitt i matchningsprocessen eftersom jag ska åka till USA som au pair. Jag hittade precis din blogg av en slump och är superintresserad av att ställa lite frågor till dig om ditt år. Det första jag undrar är vilken organisation du åkte med? Du får väldigt gärna maila mig på [email protected]

Tack på förhand!

Kram Lovisa

2014-09-11 @ 11:31:05
Lovisa

Hejsan!
Mitt namn är Lovisa och jag är mitt i matchningsprocessen eftersom jag ska åka till USA som au pair. Jag hittade precis din blogg av en slump och är superintresserad av att ställa lite frågor till dig om ditt år. Det första jag undrar är vilken organisation du åkte med? Du får väldigt gärna maila mig på [email protected]

Tack på förhand!

Kram Lovisa

2014-09-11 @ 11:31:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0