Tiden rinner ut

Något som börjar ta mot sitt slut är min tid här i USA vilket betyder att jag snart kommer komma hem till Sverige igen! Första maj fick jag ett email om att det är dax att bestämma vilken dag som jag vill flyga hem. Då jag har planer att resa runt i USA efter att jag har varit här i ett helt år... kan inte fatta att jag varit iväg så lägge, tiden har gått så himla fort och specielt den sista tiden nu. Jag kommer att åka till Hawaii, Seattle och sedan avsluta med att möta upp syrran i New York! 
Så planerna är klara men måste ju komma hem också så det var vad jag bestämde igår. Jag fick välja ett 1:a, 2:a och 3:e val på datum som jag vill flyga hem. Nu när det är gjort så är det bara att vänta på att få ett svar tillbaka vilken dag det blir.
 
Blev ingen träning idag men öm kommer jag att vara imorgon då jag fått tårna överkörda några gånger, en spark här och där och kryckor fallande på en och allt med ett leende på läpparna. Men vad kan jag säga, är inte det vad som ingår i att vara en nanny :D 
#4 testade för första gången att åka rullskridskor, lite svårare att stå stilla med hjul under fötterna fick vi lära oss också :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0