Cheesecake, OC Fair och Dumma Mig 2 i parken

Har i slutet av veckan som gått hunnit med en del, vilket jag är glad för. Har gått till poolen, haft kuddkrig, pratat med Felicia som är Aupair i Chicago. Onsdag var det National Cheesecake day så jag mötte upp några andra på Cheesecake Factory för att självklart fira denna dag :D
Igår efter att vi hämtat upp tjejerna på VBS åkte vi till OC fair, det är typ en marknad med mat, karuseller, djur etc. Fick se ur det gick till att mjölka kor, matade höns, fick gå in och klappa massa olika djur som; lama, gris, rådjur, får och get. Dem hade massa olika friterade menyer som man kunde köpa; Oreo, Doritos, Twinkies, Cookie dough, glass mm. Jag testade Cookie dough som var sisådär, inget som jag skulle köpa igen. 
 
Ikväll så var det VBS igen men efteråt så lekte och målade vi och avslutade dagen med Dumma mig 2 i en utav parkerna i grannskapet.  
 


Kommentarer
استخدام همراه بیمار در بیمارستان

If some one needs expert view on the topic of running a blog after that i suggest him/her to pay a quick visit this blog, Keep up the pleasant job.

ما هو التسويق الرقمي

https://ofxegypt.com/اختيار-افضل-شركات-التسويق-الالكتروني/

التسويق الالكتروني,التسويق الإلكتروني,شركات التسويق,شركة تسويق الكتروني,تسويق الكتروني,تصميم مواقع الكترونية,التسويق الالكتروني pdf,ما هو التسويق الالكتروني,مسوق الكتروني,ما هو التسويق
الرقمي,شركات تصميم مواقع الكترونية,تسويق إلكتروني,تصميم الموقع الالكتروني,تصميم المواقع الالكترونية

ما هو التسويق الرقمي



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0