Födelsedags firande

I tisdags så fyllde min två yngsta tjejer hela 6 år. Dem har växt så mycket sedan första dagen jag kom :D
Tisdagen var sig lik dem andra dagarna förutam att vi gick ut och åt på Red Robin för middag. Jag beställde en hamburgare och lemonad, när drickan kom så trodde jag nästan att jag hade beställt en drink för fick den i ett så fint glas. På många ställen så får du en efterrätt när du går ut och äter om det är din fördelse dag så tjejerna fick glass som dem gott smaskade på med ett leende. När vi kom hem så var det paket öppning och näst så var det läggdags. Dagen passerade fort och så även gårdagen då vi hade 37 grader. Kan ju inte gå utanför dörren utan att känna att man vill gå tillbaka in och sitta framför AC. Men jag lyckades ta mig till gymmet (med en pause in på en resturang för att hämta papper för att jag började blöda näseblod på vägen till gymmet) och körde ett Bodycombat pass. Avslutade sedan kvällen med en salami sallad, jordgubbar och vattenmelon. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0