Veckorna går fort nu!

I veckan så hade tjejerna VBS (Vacation Bible School) så var ledig mellan 9-12 vilket var skönt. Hann att prata med min kära familj hemma i lilla Falköping och Hanna i England som sin sista dag där som  Au pair. 
Blev cykel tur till skolan med mina underbara tjejer!
This girl is a real poser! ;)
Blev en spring tur med denna tjejen på cykel, vilket slutade med frozen yoghurt.
I onsdags så blev det bowling med en grym AC, vilket var skönt i all värme!  
 
Måste säga att jag har inte spelat så här bra hemma någonsin!
 
Blev en picknick efter VBS idag vilket var en höjdare enligt tjejerna. Var dock ingen höjdare då jag berätta för dem att vi skulle gå hem :D haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0