11 månader i Staterna

I helgen så var det 11 månader sedan jag lämnade lilla Falköping för ett äventyr i USA. 
Fredagen blev det Baseboll Los Angeles Angels - Seattle Marinera!
 
Lördagen (då det var 11 månader) blev det Brea Mall hella dagen med Amanda och Nadia. Blev inet större firande så att säga.
Söndagen gjorde vi en road trip till Hollywood skylten där vi skulle hika för att få bra bilder (fått redan på nu efter åt att vi var på helt fel plats, men vad gör det vi hade kul och fick några bilder) Åkte sedan vidare till Santa Monica (körde genom Walk Of Fame och Rodeo Drive  på vägen dit.) Väl hemma så avlutade jag, Amanda och Rebecca med Frozen Yoghurt och Sex Tape!
 


Kommentarer
Daniella 🌙

hur känns det att det är så nära hemfärd?

Svar: Det känns overkligt! Kan inte fatta att det redan gått 11 månader och mindre än 4 veckor är kvar i denna familjen. Har sett och upplevt så mycket och är så glad att jag gjorde detta. Jag ser fram emot att komma hem och träffa alla igen, så mycket att ta igen vad man missat. Men kommer sakna Cali, mina underbara vänner som jag fått och självklart min familj <3
Linnea Winlöf

2014-07-25 @ 12:17:51
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0