2 veckor kvar!

Idag är det 2 veckor kvar tills mitt år här i USA är över, att tiden ska gå så fort. Det är nu man måste få in allt det sista som måste göras innan man kommer tillbaka till verkligeheten. 
I helgen så lyckades jag kanska bra måste jag säga. Lördag så åkte jag och Nadia till OC Fair där vi gick runt i några timmar åkte några karuseller, klappade djur, åt och lyckades få spela 2 gånger grattis vilket resulterade i... 
 
Söndag var det aupair möte då vi spelade minigolf och laserdom. Efter två svettiga omgångar av laserdome belönade vi oss själva med en enorm shake :D 
 
Efter mötet så skyndade jag och rebecca hem för att göra oss iordning för Beyoncé & Jay Z! 
 Igår var jag på Soak City för att fira Julia fyllt 20! Blev en kidnappning då hon inte viste något och det blev riktigt lyckat. Mycket skratt och solbrända blev vi också ;) 
 


Kommentarer
Mikaela

Hej!
Fin blogg du har :) Ser att du är på väg hem efter din tid i usa, själv har jag precis börja mitt äventyr här i Las Vegas :)
Jag och min värdfamilj ska åka till LA på onsdag och jag tänkte bara kolla med dig om du vet någon som kanske skulle ha tid att visa mig runt lite i LA då. Jag är ledig hela torsdag och fredag men jag antar att du inte har tid då du ska åka hem snart men du kanske vet någon annan au pair som kanske skulle kunna? :)

Tacksam för svar, gärna på mailen: [email protected] :)

2014-08-12 @ 05:48:48
URL: http://www.nattstad.se/rosaunderklader
Ellen

Hej Linnea!

Hej :)

Mysig blogg du har! Kan du ta kontakt med mig via min mail, har lite frågor! [email protected]

Mvh Ellen

2014-08-31 @ 20:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0