Lång helg

I lördags så var det min sista gång som jag gick till min class, gud vad skönt att det är klart. Efter det så följde jag med Jule hem till henne där det blev massa prat då vi inte träffats på ett bra tag. Julia kom sedan och vi gick och fixade våra naglar då vi kände att det förtjänade vi. På kvällen så var vi bjudna på 20års fest men innan det så beställde jag och Jule mat och mötte sedan upp Julia och Chris för en Shake. Begav oss till Chris för att fixa det sista innan vi var redo och på vägen så hämtade vi upp David också. Fick lämna festen tidigare än planerat då polisen kom men ändå en lyckad kväll med mycket skratt.
 
Söndagen blev en riktig slapp dag, sov ut och plockade iordning och åt sedan brunch (rester från lördagens middag) och sedan åkte vi och kollade Godzilla. Blev inte något mer gjort den dagen då energin inte var på top och vi var så sega av värmen ;)
 
Var ledig på måndagen också så stannade hos Jule en natt till och det blev en sova in dag också (eller Jule sov in, jag vaknade vid 7:30 och kunde inte somna in så blev titta igenom hela mobilen :D ) Efter det så blev det ännu en brunch men Tyska våffel pannkakor istället med tillbehör. Vi åkte sedan hem till mig där vi gick till poolen och avslutad sedan med middag på Soup Plantation. 
 
Gårdagen blev det tillbaka till jobb igen och det flöt på som vanligt. Tog en promenad på morgonen efter att lämnat tjejerna på skolan, måste göra det oftare. 
 
 


Kommentarer
Mamma

Snygg outfit! Polisen, det vill jag höra mer om ;)

Svar: Tack, haha ja men det var inget speciellt. Bara en granne som ringde in och klagade på att ljudnivån var för hög :)
Linnea Winlöf

2014-05-29 @ 08:49:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0