50dagars & studiebesök

Igår var det 50 dagar kvar till studenten och 24 dagar till Napa, vilket skulle firas. Men innan det så var jag ute och sprang hälsoslingan för att det var så fint väder. Jag har nu ont i högra knät på grund av löpningen och jag går nu nästan och haltar, kul när man vill träna. Men kvällen fortsatte och vi drog sedan till förfest som var jättekul. Glassbilen kom och självklart så var det några som skulle ha, och galssgubben ville gärna vara med och posa med oss brudar. Vi åkte sedan vidare till Skövde, Husaren. Vi var dock inte innan speciellt länge då det sög, en riktig BESVIKELSE!!!!! Istället satt vi på ett mat ställe i 2 timmar och väntade på att bussen skulle komma. När jag kom hem var det bara att gå och lägga sig då vi skulle till Gbg idag för studiebesök.
 
Dagen idag har jag spenderat i Gbg och besökt Botaniska trädgården och ekosystemet. På Botan fick vi en liten rundvisning, och vi avslutade sedan med en rundtur i växthuset. Hur många växter som helst var det där, från växter som trivs i öknen till tropiskmiljö. Vi fick sedan en rast för att äta lite mat och sedan var det dax för ekosystemet. Ekosystemet var....jaa, inte särskilt spännande, det enda som var en hit var massagestolen. sedan var dagen slut och då var klockan redan 7 på eftermiddagen. När jag kom hem så provade jag mina beställda klänningar till studenten vilket faktiskt satt riktigt bra, så någon av dem kommer jag förmodligen ha på studenten.
 
Jag skrev också med Malin från STS i veckan och imorgon så ska vi gå igenom min ansökan via telefon och sedan submita.
Nee, nu ska jag försöka sova och hoppas på att smärtan i knät försvunnit tills imorgon. 
Godnatt!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0