First interviewer, CHECK!

Jag har nu pratat med mamman i familjen. Hon var jätte trevlig och berättade mycket om familjen och samhället. Vi pratade i nästan 40 min på telefon, jag ställde dem frågor som jag förberätt och som hon inte redan besvarat när hon pratade om familjen. Hon frågade varför jag ville åka som Au pair och lite om mina barnerfarenheter. Ibland så försvann en del ord som hon sade i telefonen men det var inga problem. Imorgon så ska vi prata igen fast på skype, barnen S och I ska då också vara med. Familjen bor i delstaten New York, med ca 1-1,5h till New York City.
Familjen består av:
Mamma G
Pappa A
Sonen B 18 år (som ska börja på collage)
Dottern S 11 år
Dottern I 9 år
 
Som jag känner nu vet jag inte om detta är rätt familj för mig, av olika anledningar. Men som sagt, det är första familjen som jag pratar med och det kommer säkert (förhoppningsvis) fler familjer.
Men nu blir det att ladda om för ett pass på gymmet, ben och mage är det som ska köttas idag.
 
 


Kommentarer
Frida

Hoppas du tycker det verkar som den bästa familjen ever när du pratat med dem i morgon!!!! :D

Svar: Jag pratade aldrig med dem igen för de kändes inte rätt. Jag har däremot fått en till familj som är intresserade av mig :D och de bor i närheten av Los Angeles :)
Linnea Winlöf

2013-04-25 @ 20:55:13
URL: http://fridaranden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0