Intervjun!!

Tänkte skriva im min interju jag hade för ett tag sedan.
Min intervjuare hette Hanna och var jättetrevlig. Hon ringde mig under veckan efter att jag betalat in min anmälningsavgift. Vi bestämde då vilken dag och tid vi skulle träffas i Skövde (fick fylla i närmaste intervjustad när jag anmälde mig vilket är Skövde). Intervjun tog plats på Skövdes biblotek.
  • Intervjun började med en enkel åresentation på svenska och så fick jag lämna in alla papper som jag skulle ha med mig (2 Childcare References, 1 Personal Reference, medical record, polisregisterutdrag, kopia på pass & körkort, Au Pair Agreement, kopia på ditt slutbetyg från gymnasiet), jag hade dock inte varit på hälsoundersökning men det skickade jag in efteråt.
  • Sedan ställdes lite frågor på svenska som sedan skulle komma liknande frågor på engelska. 
  • Efter själva "intervju" var det dax för psyktestet. Det bestod av 75 eller 76 påståenden som man skulle fylla i "never, rare, seldom, often, very often". En del påståenden var värdligt konstiga medans en del andra var självkara. Efter det så var intervjun klar!
Det tog totalt cirka 1,5 timma hela intervjun.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0