Klassåterträff

Som rubriken lyder har jag varit på klassåterträff. Det var med klassen som jag gick i 7,8 och 9 (riktigt härlig klass måste jag säga). Detta var får tredje återträff vi hade sedan vi slutade 9:an och förmodligen inte den sista heller. Men tror dock att jag kommer missa nästa års återträff då jag förhoppningsvis är någonstans på andra sidan atlanten. 
Återträffen var lika trevlig som vanligt med mat, prat, nutidsorgentering, prat, fika och mera prat. Själklart så visas det också gamlabilder och i år även två videos från en resa vi gjorde över en helg i 9:an. 
 
Nu ska jag dock gå och lägga mig så jag orkar träna i morgon bitti, Grit plyo!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0