Långt inlägg!!!

 

Idag blir det ett långt inlägg med följa av bilder av vad gjort sedan föra inlägget!!

 

Tisdag morgon den 2/3 kl.07:10 åkte jag och några till i klassen till Linköping för att att kolla på universitetet där. Det började med lite lära-känna lekar och sedan var det lunch (måste säga att den var mycket bättre än den man får i skolan). Sedan fick vi lyssna på en introduktion av de olika programmen som vi var där för att kolla på (men jag åkte dock med för att kolla på skolan). Vi begav oss sen till hotellet som vi skulle bo på för att fixa i ordning oss inför sittningen som skulle vara på kvällen. Det var mat, dryck och massa sång och prat vilket var jätte trevligt. Sittningen höll på mellan 18.30-22.00 och efter det fick man stanna kvar om man ville och då var det musik och baren som gällde ;) Det blev inte så mycket pengar spenderade på detta då det var grymt billigt. Vi avslutade sen kvällen/natten på hotellrummet med lite efterfest innan det var dags att sova (somnade väl runt 2). 

 

Onsdag: Vi hade fått order om dagen innan att vi skulle äta frukost kl.07.30 och gissa om vi var trötta då, men det var bara att gå upp till den efterlängtade frukosten. Vid 9 tiden hade vi sen tagit oss tillbaka till skolan för en föreläsning och sedan rundvisning. När klockan närmade sig halv 4 traskade vi tillbaka till hotellet för att hämta våra väskor och sedan åka vidare till stationen. Där sade vi hejdå till en tjej från Falun som vi lärt känna under besöket.Jag var sen hemma igen vid 8 tiden på kvällen, och när jag kom hem så hade resten av familjen åkt till London. AVUNDJUK!!!! 

I lördags skrev jag högskoleprovet för andra gången. Hjärnan var helt slut efteråt, blev helt fel när man skulle säga något. När det var slut åkte jag och Martina hem till mig för att göra oss i ordning inför kvällens bravader. Vi träffades några tjejer hemma hos en kompis där vi käkade lite mat (vi körde en knytis :D) sedan drog vi vidare mot Skövde för lite partaj.

 

Söndagen blev en kort dag, sov till halv 12. Hade lovat en kompis att vi skulle ut och spring, vilket var bra annars hade jag aldrig kommit upp ur sängen. Det blev ett intervall pass i en trappa som vi har på berget och sen en liten löptur. Sedan satte jag mig i solen för lite återhämtning innan det blev en dusch. (Familjen kommer hem i natt).

 

Måndag: Efter skolan spenderade jag några timmar på badet där jag är simlärare. När jag kom hem såg jag sen att jag hade fått ett litet paket. Mamma hade varit så snäll att hon köpt trosor på Victoria's Secret till mig.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0