Surprise

Idag har det varit en annorlund måndag. Första lektionen började med en lab på naturkunskapen som gick helt fel, läraren var lika förvånad som vi över resultaten. Vi lekte lite med redskapen också ;)  Sedan var vi också upp på skolans tak för att kolla på solcellerna som finns där då vi gör ett arbete om det i naturkunskapen. Man kan säga att naturkunskapen fick stå för det annorlunda idag.
När jag sedan kom hem så stod mina ny älsklingar där som mamma beställt, vilket gjorde min dag!!
Sedan åkte jag upp till badet där det var sista gången för Sim & Lek, vilket det då blev diplom och glassutdelning.
Efter kvällsmaten blev det fika som pappa köpt... mums med vaniljbulle :P
Jag väntar än på svar från STS!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0