1 vecka hemifrån

Har börjat komma på mig själv ibland när sja skrivit att det blivit på engelska. Det börjar ta över svenskan, vilket är bra förmodar jag. 
I söndags gjorde vi inget speciellt, vi målade och spelade Wii. Kvällen avslutades med s'mores på stranden med 5 andra au pairer, de det var au pair "möte". Fick även chansen att se på solnedgången. Igår var vi på stranden med en annan familj som också har en au pair som var på samma academy som jag och som var på samma flyg. Trodde inte jag bränt mig, men såg sedan att jag var röd på axlarna och nu känner jag verkligen av det. Får väl skylla mig själv att jag inte smörjde min mig ordentligt. Efter middagen ville de stora tjejerna se på Monster Inc. Universety "MU", så det åkte jag, Vm, #1 och #2 gjorde. Det var riktigt billigt, kostade bara 26:- var. På väg hem när klockan car 9pm, var det 28 grader, det ger er kanske en hint till hur varmt jag har det på dagarna.
Det slog mig också att jag redan varit borta i en vecka!
 
 


Kommentarer
Hanna

Herregud vad billigt för bio! Woohoo men då kan du ju gå jätteofta :D 5 dagar kvar för mig, lite nervös men framför allt glad och förväntansfull... Antar att du trivs med värmen, jag hade nog tyckt att det var rätt jobbigt ;) du blir nog brun snart ska du se ;)

Svar: ja det kan man säga ;) Du har inget att vara nervös över, det kommer att gå jätte bra. Gött med värme men lite jobbigt ibland, speciellt på kvällarna när man ska sova. Men bättre det än värdet hemma. hur är det förresten? :)
Linnea Winlöf

2013-08-27 @ 17:37:50
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0