19 ÅR

Igår fyllde jag 19 år och det firades med släkt och vänner. Syrran kom hem för att fira mig, trodde det var sista gången jag såg henne på ett år i söndags så det var riktigt kul. Vi åkte upp Bredablick och käkade lite mat, det var första gången jag var där och jag kan verkligen rekomendera det. På kvällen kom släkten så firade vi mig och lill kusinen som fyllde 4. Senare kom några kompisar och firade mig och sa hejdå. Senare gled vi iväg till Skövde för en sista utgång innan jag åker (och på ett år). Hade hur kul som helst ute, det var ett tag sedan måste jag säga. Träffade skövdeborna som vi träffade i Napa, lika sköna allihop. 
 
NU ÄR DET BRA 3 DAGAR KVAR TILLS JAG ÅKER!! eller 2dagar 18h om det ska vara exakt
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0