Brea

Är nu framme hos familjen. Landade i torsdags kväll, var lite sena då vet var dåligt väder i New Jersey. Min vm hämtade upp mig och när jag kom fram till huset (som kommer vara mitt hem det komande året) så möttes jag av vp, barnen låg och sov. 
När jag träffade tjejerna på morgonen var de lite blyga först, men sen så började munnarna gå ;) vi var och hanslade lite och sedan gick vi till poolen och badade i 2-2,5 h. På kvällen var det film mys.
Igår lekte vi ute innan vi åkte till ett party för att fira en kompis till familjen. Poolparty med mexikansk inspirerad mat, MUMS!! Det kom en magdansör och dansade lite för födelsedagsbarnet.
Nu ska jag gå ner och käka frukost.
 
 


Kommentarer
Hanna

Vad kul att du äntligen är framme! :D Nu ska jag gå å lägga mig..

Svar: inte långt kvar tills du själv åker :) nervös?
Linnea Winlöf

2013-08-25 @ 22:40:17
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/
Mormor

Vad roligt att höra att det gått bra! Jag är hos Alice och Signe. Skall vara här till onsdag då HEBBE o Linda kommer hem från Barcelona. Ta nu väl hand om dig. Kram från mormor!

Svar: ja dem är hur goa som helst. Hälsa dem från mig.
Linnea Winlöf

2013-08-25 @ 23:02:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0