Det är dags!

Jag kan inte vänta med att komma dit och börja mitt äventyr!
I förmiddags kom Brorssons och sa hej då ooch efter det Anna-Sara. Åkte även ut till kusinerna och grattade John för att han konfirmerat sig, så sa då också hej då till släkten. Ikväll åt jag min sista middag med familjen vilket var jätte mysigt. Så nu är jag ganska mycket gjort med alla avsked (förutom med familjen). Jag kommer att sakna alla, men jag ser verkligen fram emo tatt få börja detta äventyr! 
Nu ska jag dock stänga av datan då jag ska upp om några timmar igen. Får se om jag hinner göra ngt inlägg innan jag lyfter, annars så blir nästa inägg från The United States of America.
 
Anna-Sara och jag på midsommar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0