Weekend

I torsdags firade jag en kompis som skulle fylla 19. Där bjöds det på tacos, chokladpudding och mycket skratt :D vi hade alltså riktigt kul, spelade ett jätte roligt spel som är en annan variant av "Med andra ord". På fredag efter simskolan så var jag på Gyllene Tider med mamma och Ebba, hade riktigt mysigt tillsamman. På lördagen blev det fika på Vilhemsros gårdscafe, riktigt mysigt ställe. efter det begav vi oss ut till Tidaholm och grillade hos mormor och morfar. Senare på kvällen följde jag med syrran på kräftskiva, blev lite fest på det ocå ;) Idag så åkte hela familjen till Skara Sommarland, vi hade dock otur med vädret då det åska ett antal gånger och det regnade i stort sett hela dagen. Det blev ett uppe håll på 1,5 timmar och då passade vi på att bada. Syrran åkte hem idag och det var sista gången jag såg henne på 1 år. Jag åkte upp till Sara nu på kvällen för att klippa mig och ha lite myskväll med henne oxå. 
Pratade med familjen lite nyss om lite allt möjligt. Kan inte fatta att jag snart åker, bara 1 vecka kvar nu!
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0