10 december

Idag har jag pratade med min kära familjen hemma i Falköping. Trevligt att se några kända ansikten igen :D
När jag hämtade små tjejerna i skolan idag så kom hade dem fått var sin polkagris som dem fått dekorerade som en ren. Dagen flöt på och nu ikväll har jag varig och kört Zumba och även lite i gymmet. När jag kom hem käkade jag och satte mig framför TV:n och kollade Victoria's Secret Fashion Show, jag plaserade även om våran kära Twinkle som bor i vårat hus tills Jul. Men nu blir det sova!!
 
 
 


Kommentarer
Mamma pappa o Ebba

Alltid lika mysigt att få prata med dig och höra hur din vecka varit . En härlig familj du bor med :) kramar i massor!

2013-12-12 @ 21:06:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0