11 december

Idag har jag gått till posten och skickat iväg ett paket, undra vem det är till? :D Stannade till på Starbucks på vägen hem och gick direkt till skolan för att hämta små tjejerna. Käkade lunch, gjorde läxor och lekte innan det var dax att gå och hämta stora tjejerna. När vi kom hem var det snabb dusch som gällde för alla 4 tjejerna och sedan på med klänningarna och blåsa håret. Strax innan 16:00 åkte vi till ett "Christmas party" som Vps jobb höll. Där fick vi möta tomten igen, käkade middag och tjejerna fick måla lite. På vägen hem stannade vi till på Sam's för att handla och när vi kom hem blev det läggdags för alla tjejerna. Nu blir det läggdags för min del också. 


Kommentarer
emelie

Hej. Jag åker som aupair i januari till LA, närmare bestämt Newbury Park, så undrar lite var du bor någonstans? :)

Svar: Okej, jag bor i Orange County vilket är andra sidan LA från vart du kmr bo.
Linnea Winlöf

2013-12-13 @ 16:59:36
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0