18 december

Idag hade #3 & #4 "holiday party" i skolan så de kom bl.a. hem med var sitt litet mästerverk. När vi gick för att hämta #1 & #2 stannade vi kvar på lekplatsen vid skolan efter att vi hämtade stora tjejerna. När vi kom hem var Vm hemma och bakade så gav tjejerna ett snabbt mellanmål. Sedan kollade vi ett program där 4 familjer/hus tävlade om vem som hade det häftigaste Jul-dekorerade huset, sjukt vad en del lägger ner sina själar och pengar i. Ni som känner mig vet att jag inte kan hålla mig undan från köket så blev några kakor från min sida också. Av allt provsmakande så blev det sedan Bodycombat som fick avsluta kvällen. 



Kommentarer
Mamma

Miss you, miss you, miss you

Svar: Miss you to <3 <3
Linnea Winlöf

2013-12-23 @ 15:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0